Σαν εφιάλτης...

«Προφητεία» Στίβεν Χόκινγκ: Η πλούσια ελίτ θα δημιουργήσει μια επικίνδυνη «φυλή υπερανθρώπων»

15 Οκτωβρίου 2018

​Στο τελευταίο του βιβλίο, ο Χόκινγκ προδιαγράφει ένα ζοφερό μέλλον για την «μη τροποποιημένη γενετικά» ανθρωπότητα, αφού, όπως λέει, κάποιοι ισχυροί θα χρησιμοποιήσουν την επιστήμη της γενετικής για να «αναβαθμίσουν» το DNA των παιδιών τους.

Έντονη συζήτηση έχει προκαλέσει μια «σκοτεινή» πρόβλεψη που διατύπωσε ο εκλιπών φυσικός και συγγραφέας, Στίβεν Χόκινγκ, λίγο πριν πεθάνει, σε έκθεσή του που δημοσιεύτηκε εχθές από τους Sunday Times.

Η συγκεκριμένη εργασία αποτελεί «προπομπό» του τελευταίου βιβλίου που έγραψε ο μεγαλοφυής επιστήμονας με τίτλο «Σύντομες απαντήσεις με μεγάλα ερωτήματα», και το οποίο πρόκειται να εκδοθεί αύριο, Τρίτη. Σε αυτήν, ο Χόκινγκ προδιαγράφει ένα ζοφερό μέλλον για την «μη τροποποιημένη γενετικά» ανθρωπότητα, αφού, όπως λέει, η πλούσια ελίτ θα χρησιμοποιήσει την επιστήμη της γενετικής για να «διορθώσει» και να «αναβαθμίσει» το DNA των παιδιών της.

Το αποτέλεσμα, σύμφωνα με τον συγγραφέα του «Χρονικού του Χρόνου» που έφυγε από τη ζωή τον περασμένο Μάρτιο, θα είναι η δημιουργία μιας «φυλής υπερανθρώπων» που αναπόφευκτα θα επισκιάσει και τελικά θα αφανίσει την υπόλοιπη ανθρωπότητα.

«Είμαι σίγουρος ότι, κατά τη διάρκεια του αιώνα που διανύουμε, οι άνθρωποι θα ανακαλύψουν τρόπους για να τροποποιούν όχι μόνο την ευφυία, αλλά και ένστικτα όπως η επιθετικότητα. Πιθανότατα θα ψηφιστούν νόμοι κατά της γενετικής τροποποίησης ανθρώπινων όντων. Όμως μερικοί άνθρωποι δεν θα μπορέσουν να αντισταθούν στον πειρασμό να βελτιώσουν ανθρώπινα χαρακτηριστικά, όπως η μνήμη, η αντίσταση στις ασθένειες και η μακροβιότητα», αναφέρει χαρακτηριστικά στην έκθεσή του ο Χόκινγκ.

Σύμφωνα με τον επιστήμονα, οι σημαντικές ανακαλύψεις που πρόκειται να σημειωθούν σύντομα στη γενετική θα βάλουν σε πειρασμό, ιδίως τους ισχυρούς και πλούσιους ανθρώπους, να εξασφαλίσουν στα παιδιά τους ένα διανοητικό και γονιδιακό «προβάδισμα». Αυτό θα έχει φυσικά επιπτώσεις για τους «μη βελτιωμένους ανθρώπους».

«Μόλις εμφανιστούν οι υπεράνθρωποι, θα υπάρξουν σημαντικά προβλήματα όσον αφορά τους μη τροποποιημένους ανθρώπους, που δεν θα μπορούν να τους ανταγωνιστούν. Λογικά, κάποια στιγμή θα εκλείψουν ή σημαντικότητά τους θα υποβαθμιστεί. Θα αντικατασταθούν από όντα που θα σχεδιάζουν και θα βελτιώνουν συνεχώς τον εαυτό τους, με ολοένα και αυξανόμενο ρυθμό», γράφει ο φυσικός.

Η θεωρία αυτή, που αναπτύσσεται εκτενώς στο βιβλίο που θα εκδοθεί αύριο, αναφέρεται σε τεχνικές όπως το σύστημα Crispr-Cas9, το οποίο αναπτύχθηκε πριν από έξι χρόνια και επιτρέπει στους επιστήμονες να παρέμβουν στο DNA και να τροποποιήσουν επιβλαβή γονίδια ή να προσθέσουν καινούργια. Αξίζει να σημειωθεί ότι το νοσοκομείο Great Ormond Street στο Λονδίνο χρησιμοποιεί ήδη γενετική τροποποίηση για τη θεραπεία παιδιών που πάσχουν από λευχαιμία.

Ωστόσο πολλοί επιστήμονες εκφράζουν αμφιβολίες αναφορικά με την «προφητεία» του Χόλινγκ, εξηγώντας ότι ελάχιστοι γονείς θα ρίσκαραν να χρησιμοποιήσουν ανάλογες τεχνικές στα υγιή παιδιά τους, αφού υπάρχει πάντα η πιθανότητα να έχουν παρενέργειες.
LoveMyAll Team
Τα σχόλιά σας

Τo lovemyall.com ενθαρρύνει τους αναγνώστες να εκφράζουν τις απόψεις τους μέσα από την ιστοσελίδα μας. Παρακαλούμε όμως τα κείμενα να μην είναι υβριστικά, να μην παραπέμπουν σε άλλους ιστότοπους, να γράφονται στην ελληνική ή την αγγλική γλώσσα (όχι greeklish), να είναι κατανοητά και τέλος να είναι κατά το δυνατόν σύντομα. Είναι αυτονόητο πως η ομάδα διαχείρισης φέρει ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της. Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.

LOVEMYALL   |   Τελευταία Νέα

Το προφίλ και οι αριθμοί των άτυπων μεταναστών στην Κύπρο
Φρίκη: Αφού βίασε και σκότωσε την Τοπαλούδη, ο Αλβανός κακοποίησε και κοπέλα με ειδικές ανάγκες
Κύπρος: Πούλησε βρέφος που έφερε από τις Φιλιππίνες σε ζευγάρι ομοφυλόφιλων!
Μπιλ Γκέιτς: Έχει σχεδόν 100 δισ. δολάρια, αλλά περιμένει στην ουρά για να πάρει μπέργκερ και πατάτες!
Πρόσφυγας 14 ετών πνίγηκε στη Μεσόγειο: Είχε ράψει στα ρούχα του τον έλεγχο του σχολείου του...
Δεν έχει πλάκα στον παράδεισο: Ηθική και χιούμορ δεν συμβαδίζουν, δείχνει νέα μελέτη
Τρεις συλλήψεις για τη δολοφονία του Χρήστου Μιχαήλ
Έρχονται λειτουργοί της GRECO να ξεκαθαρίσουν την κατάσταση στη δικαιοσύνη
Θανατηφόρο στο Πέρα Χωριό με θύμα πεζή γυναίκα
«Ροζ» σκάνδαλο στη Σερβία: Ο Βράνιες βγάζει στη φόρα γυμνές φωτογραφίες και sms της Καρλέουσα!
Κύπριος Μητροπολίτης κυκλοφορεί σεμνά και ταπεινά με λιμουζίνα 300.000 ευρώ!
Η Ρία Αντωνίου κατήγγειλε βιασμό από τον σύντροφό της
Δολοφονία Χρίστου Μιχαήλ: Χιλιάδες ευρώ στο αυτοκίνητο που τον εκτέλεσαν
Μετέωρο το Ανώτατο άφησε ο Γενικός Εισαγγελέας που έλυσε τη σιωπή του
Δεκατρείς Σύροι πρόσφυγες εντοπίστηκαν στη Λάρνακα
Δολοφονία στις Φυλακές Κορυδαλλού: Τον έσφαξαν οι πρώην συνεργοί του
Ο Χρίστος Μιχαήλ 44 ετών το θύμα της άγριας δολοφονίας στη Λεμεσό
Άγρια δολοφονία στη Λεμεσό άντρα γνωστού στις διωκτικές αρχές!
LoveMyAll Cyprus © 2013-2017 | Αποποίηση